Skoskav

Hur dum får man vara på en skala ??
Jag köpte nya skor igår som jag naturligtvis hade på mej då det var fest.. Idag när Johan & jag bestämt oss för en stunds flanerande på stadens gator, så klädde vi på oss och gick ut.. I det skick jag var så orkade jag inte ta på mej några strumpor. Tog således på mej dom nya skorna barfota.. Det var inte smart !!
Efter bara 10 minuters promenerande så var bägge hälarna skinnflådda.. Not nice !! Jag nynnade på Mats Paulssons gamla dänga "Barfota utan strumpor och skor" och tänkte på hur somrigt sött det låter när det sjungs, men om man går barfota utan strumpor och skor för att man har helvetiska skavsår så försvinner (hokus pokus) det sött somriga.. Hade Mats Paulsson varit i närheten hade jag nog spöat upp honom rejält..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0