Sollefteå

Ska sätta mej i bilen och åka till Sollefteå.. Solen skiner och det känns helt ok.. Sollefteå är staden där jag en gång såg dagens ljus, dvs det var där jag föddes. Jag har aldrig bott där, men vid tillfället för utkomsten ur min mor, så råkade vi vara i faggorna och därför kan jag idag säga att jag ska "återvända till staden för min födelse"..

Det finns inte så mycket mer att säga mer än att jag ska göra ett reportage om en företagare, och att jag ska hälsa på en f.d arbetskamrat som fått cancerbesked och vars dagar är räknade.. Det känns ju mindre bra, t o m dåligt.. Kan lugnt konstatera att mina löjliga problem ter sej ännu löjligare ur det perspektivet.. Jag ska inte klaga på nånting mer idag.. Ha en bra dag !! Vi hörs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0