Tadaa !!!

Märker ni också hur jag ofta förstärker dom mest vardagliga göromålen som jag lyckas prestera ?? Hur jag får dom att låta som nåt svårt, nåt unikt, nåt som endast ett fåtal klarar av... Bra !! Jag blev lite fundersam på om det bara är jag som märker det.. Jag inte bara märker det, jag gör det väldigt medvetet..
Som igår t.ex när jag städade och pantade flaskor.. Hur svårt är det ?

Men så där är det när man lever ett pyttsan-liv.. Jag måste, för att höja såväl självkänslan som självförtroendet och sänka det dåliga samvetet, "tala om" för mej själv (eftersom ingen annan gör det) att jag är en hyvens kille som inte går av för hackor...

Nu är det dax igen.. Gjorde jag snabbnudlar till middag ? Stekte jag fuskiga fiskpinnar ? Åt jag filmjölk med havrekuddar ? Stekte jag ett ägg på svag värme ? NEJ NEJ NEJ !!
Killen med choklad på gjorde.......... Här kommer en ledtråd:
image11

TADAA !!!!!! Svaret är: Köttfärsbiffar !! Jag klappar mej på magen, ler spirituellt åt mej själv i alla speglar, kluckar lite självgott och fortsätter njuta av min egen förträffliga storslagenhet som en hyvens vardagspajas.. TADAA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0