Feber

Ikväll ska jag gå på krogen.. IGEN !!
Jag har medvetet undvikit att avslöja när jag sådär mysigt sofistikerat smyger mej ut på lokal.
Den senaste tiden har det nämligen hänt alltför ofta. När jag går på lokal så avtar den sofistikerade delen av min personlighet, därmed inte sagt att jag blir en jobbig typ som sprider dryga kommentarer omkring mej och beter mej buffligt (men det har iofs hänt det också.. I undantag).

Ikväll öppnar "Feber", Gotlands första Queerklubb, och jag är inbjuden att smutta drinkar, mingla och frotera mej med andra bögar, flator, transpersoner och en del andra partymänniskor.

Tycker det känns mej väl förunnat att en tisdag, utan att behöva hitta på en anledning för att ramla ner på stan, få trösta mej själv efter, bl.a, tidigare redovisad mesig arbetsinsats, med lite glitter och glamour få vistas med det som kan kallas för "likasinnade".. Det är jag värd (som den cilibritet jag är  ;)...)
Värmer upp med ett bröllop.. (se tidigare inlägg)

Hej hopp Gummisnopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0