Fucking brats..

Nu börjar "Stockholmsveckan"...
För den oinvigde kan jag avslöja att nu invaderas Visby av Stureplansmaffian.. The Brats is in town..
Det fungerar nämligen som så att förra veckan så var alla "Brats" i Båstad, nu kommer dom till Gotland för att nästa vecka dra vidare till S:t Tropez.. Det är så det funkar.. Varje år..
Redan i helgen har det märkts att utbudet av öl i barerna får vika sej för att ge plats åt Champagne..
Nu snackar vi inte billigt mousserande vin (som jag dricker), nu snackar vi dyr jävla fucking riktig champagne !!

Här skulle jag kunna ge utrymme för en rad med åsikter om spridningen att taskiga attityder, slemmiga frisyrer och en sjuklig ytlighet som får mej att må illa, men jag har varken ork eller lust att ge denna mänskliga avart utrymme i mitt space..

Funderar lite på vad min avsikt var när jag började skriva det här, men kommer inte på den..
Kanske får anledning att återkomma även i detta ärende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0