Lasse & Lasse.. Nej tack !!

Hur pinsamt börjar inte "Allsång på Skansen" bli ??

Är jag helt jävla sjuk i huvudet som defintivt inte fattar storheten med det programmet ??
Igår så var det så hög "skämsfaktor" att jag fick byta kanal 4-5 ggr..
ALLT var dåligt, men sämst var Lasse & Lasse (Berghagen & Holm) som på billgt revymanér, med ickeexisterande sångröster och krystat fjant försökte väcka redan avsomnade låtar till nytt liv, vilket misslyckades totalt.
När sedan Roland Cedermark sågs i bild stannade hjärtat, när han började bända bälgen beställde jag pacemaker..  Vem hade kunnat tro att rockmumien Jerry Williams skulle bli livbåt åt det sjunkande Allsångsfartyget Titanic ??  Anders Lundin verkar ha lagt samtliga manus (som han såväl behöver) i papperskorgen..

Är jag helt jävla sjuk i huvudet som tittar ändå ??  Troligen...

Kommentarer
Postat av: Padawan

I hear you brother!!
Lasse & Lasse var så pinsamma att jag fick krupp..

2007-07-11 @ 21:51:23
URL: http://padawan.blogg.se
Postat av: Johan

Fy fasen ja!

2007-07-12 @ 21:23:00
URL: http://wikner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0