Lisa pratar

När man som jag är nattmänniska, dvs vaken när dom flesta andra sover, så hinner man tänka och fundera på en massa onödiga och nödiga saker.. Inatt låg jag och tänkte en stund på Lisa. Lisa är min "sambo" (vi delar lgh) under några veckor här på Gotland. Lisa pratar mycket och offensivt mest hela dagarna, och på kvällarna.. I princip pratar hon hela sin vakna tid. Nu misstänker jag att hon fortsätter även då hon inte är vaken.. Två nätter har jag hört hur hon pratar i sömnen (det kan iofs vara grannen ovanför).. Det jag funderar på är vad hon pratar om, i sömnen alltså.. Funderar på om hon verkligen vilar eller om hon ständigt "krigar"...?? Då jag konfronterade henne så svarade hon: "Jag pratar inte i sömnen".. Hur kan hon veta det, hon sover ju ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0