Rapport från Frank

Hej Husse ! Jag är mycket riktigt kär.. Igår var sej inget likt, jag led alla helvetes kval då HON dök upp i mitt tidigare ganska torrftiga liv. Hon heter Iris,är grå, och i samma storlek som jag. Vi är en underbar kombination.
Igår kunde jag knappt bärga mej. I hennes närhet så vaknade mina tidigare relativt insomnade lustar. Hon har visat sej inte vara "lätt på tassen". När jag glömmer tid & rum till förmån för hennes skönhet, och tappar lite kontroll, så är hon snabb på att skälla ut mej och påminna mej om att jag är en gentlemannahund.
Idag har allt gått lättare, men jag är fortfarande kär. Vi springer i gräset, leker, för att senare vila vid varandras sida.
Bästa husse.. Gör dej ingen brådska hem.. Mvh Frank

Ps. Substituthusse säger att maten snart är slut. Även om mat inte är det jag tänker på i första hand, så vill jag inte gå en hungrig framtid till mötes. Lös problemet !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0