Skallebank

Min önskan den här kvällen var att likt en ballerina få dansa lätt på tå ner till stadens glättiga nöjesetablisemang, få läppja på en drink, utbyta artighetsfraser, leenden och mönster på väggbonader...

Det ser inte ut att bli så..
Ballerinatanken faller på sin egen orimlighet och drinkar, leenden, artihetsfraser och allt annat jag hoppats på fördunklas av MIGRÄN !!!

Har du en sann ovän som förtjänar lite svärta ? Be till Gud om att vederbörande får migrän...
Jag borde ha tagit en tablett, men sen jag läst på den där papperslappen som följer med så har jag blivit än mer modest med förbrukningen.. Där stod nämligen att: "En person på 500 kan drabbas av hjärtinfarkt" av tabletten ifråga.. Även om jag sällan får jämna nummer eller vinner på lotteri osv så kan det ju faktiskt vara så jävligt att nästa gång jag låter pillret smälta i munnen så blir jag av med min migrän, men DÖR i hjärtinfarkt !!!
Snacka om bingo !! Not...

Läste f.ö en gång på en liknande lapp som låg i en ask med huvudvärkstabletten Ipren.. Döm om min förvåning när jag läste att en biverkning av en Ipren är huvudvärk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0