Sommarplågor

Har funderat över årets musikaliska sommarplåga.. Finns det nån ?

Förra året så var det ju "Boten Anna" som besudlade etern i tid och otid.. Är det möjligen Markoolios reggae(?)-dänga eller den ännu vidrigare "Dunka mej gul & blå" som gäller i år...???  Jag vet inte... Jag hoppas det inte är det...

Jag har kommit på att jag tydligen gillar E-Typelåten (True biliever).. Lite motvilligt blir jag glad när jag hör den och får en sån där "nu är det sommar-feeling" varje gång den spelas...

Kommentarer
Postat av: Johan

Definitivt Markoolios låt. Bojkottade Allsången igår pga. honom. Usch usch usch vad dålig den är!

2007-07-18 @ 14:51:27
URL: http://wikner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0