the ällsång: dö poä

Idag led jag inte lika mycket av "Allsång på Skansen".. Efter förra veckans monstruösa medverkan av Berghagen & Holm så kände jag iofs på mej att det inte kunde bli så mycket värre.. Det blev det inte heller..
Förra veckan så gick betygsskalan över  "nollan" och in på minusskalan.. Idag så var det nog sisådär en 2:a (på en 30-gradig skala).. Lik förbajjat så tittade jag ändå.. Jag skyller på att jag "måste" pga av mitt jobb.. Det är bara delvis sant. Mestadels så är det en fet lögn.. Om jag inte vore så sjukt dålig på att ljuga skulle jag naturligtvis inte blotta detta tillkortakommande.. Men sanningen är den att jag förlikat mej med mina fel och brister och insett att jag inte är perfekt.. Men jag är jävligt nära.......  :)

Ps. Apropå Allsången:  "Florence Valentin" med sångaren Love Antell var jävligt vitalkickande.. Kan tyvärr inte säga detsamma om "Citronilerna" med Ragnar Dahlberg i spetsen..

Vem var det som tog bort spöstraffet ?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0