Han suger så bra..

Jobbar febrilt på en hit, en riktig schlager.. Den är kanske lite väl inspirerad, t o m snodd, från Linda Bengtzings repertoar.. Men man kan ju inte lyckas varje gång, inte första gången iaf..

Men jag blev så inspirerad, så injektionspumpad, av nuet, av verkligheten, av skeendet, av denna fredag och det som ska ske.. Det kommer att bli så bra.. Nya, rena sängkläder osv...

Det är fantasin som målar sin allra finaste tavla i min mentala guldram.. Ramen som ska hänga väl synlig för publikum, för hög som låg.. Eller kanske inte... Det kan ju bli för magstarkt, för integritetspiskande..

Ikväll ska det.. Hmm.. Kan kanppt säga det, vet inte om jag vågar.. Det ska.. Hmmm...
Jag har nämligen besök.. Vi kan kalla honom "Hugge".. Han har en lång... Jättelång... Mmmm...
Det kanske är skamligt, men han... Mmmm.. Aaahh..Åhhh...

Jag tar den där sången istället. Titeln är (som sagt Linda B-inspirerad) "Han suger så bra".. Sug på den du..
Han är orange, av märket "Hugin".. Min dammsugare.. Nu ska det städas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0