"Jobba" hemifrån... Pyttsan

Jag har ingen jävla arbetsmoral, ingen karaktär, inget ansvar...
Med jämna mellanrum kan jag ta en dag då jag jobbar hemifrån. Det är lite lyx.. Men det tarvar karaktär och vilja.. Det är alltför lätt att "råka" ligga kvar hela förmiddan i sängen, att somna om 3-4 ggr när väckarklockan ringt, surfa, snacka på msn och helt enkelt bara låta bli att jobba...

DET ÄR PRECIS VAD JAG GJORT IDAG !! Inte ett skit, inte ett skapandes dugg för kl 14.30...

Av den anledningen börjar jag nu känna stress (som jag inte vill ha när det är fredag) och jag mailar febrilt till min kollega på jobbet som får maila tillbaka alla uppgifter jag behöver för att kunna göra det jag måste..

Det var väl allt för stunden.. Ville bara delge hur det kan vara att ha förmånen att få jobba hemifrån.... Eller inte jobba hemifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0