Måndag x 9

Risken är väl att nån tror att jag inte har nåt annat att göra.. Det här är dagens 9:e inlägg.. Undrar själv.. Har spenderat 14 timmar på jobbet idag. Kan inte låta bli att fundera på om jag kommit hem tidigare om jag skrivit mindre på bloggen...
Kan utan att skämmas, rodna eller titta under lugg (efter lite betänketid) svara "nej" på den frågan.. Jag är bara så sjukt effektiv ibland.. Idag var det en sån dag.. Nu ska jag väta min strupe, njuta av min spegelbild och nynna på den gamla dängan "Vita vidder" med Family Four från 1971.. En bra avslutning på en bra dag, i ett gott liv.. Må John Blund leda dej in i sömnens skira omfamnande.. Imorron är det tisdag !! Väl mött !! Gnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0