Ny vecka på G.. igen..

En genomgång av veckan visar att "det är mycket nu".. Det borde iofs inte vara nån överraskning, vare sej för er eller mej, men likförbannat så ryckte jag nästan till när jag började gå igenom veckans åtaganden.. Råkade av en slump  öppna min agenda och blir nästan förvånad över hur jag förtränger sånt som var glasklart för ett par dagar sen.. Det är föreläsningar, träning, hockey (märkligt men sant), en begravning (inte min egen), två middagar, en fest, en konsert.. Dessutom så lär jag väl måsta jobba också... Tänk så det kan bli..

Av rutiga skäl och randiga orsaker kommer jag inte att blogga lika frekvent längre.. Men, men.. Vi får väl se hur saker & ting utvecklas..

F.ö så önskar jag er alla en skön sömn, ett gott liv och endast en lindrig förkylning.. Puss

Kommentarer
Postat av: PeO

Får jag fråga varför du inte kan blogga så mycket ??

2007-11-19 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0