Själlös

Är det bara jag som inte fattat den eventuella storheten med Ebba von Sydow ??

Jag blir så trött när jag hör hennes ytliga jävla tuggande om Diorväskor, Guccidojor, Stella McCartneyoutfits och all annan blingbling och skit som ÄR hela hennes identitet. Hon hade inte ens existerat utan sin självutnända titel som stilexpert. Vad gör henne så speciell och varför verkar alla digga henne ??  Tell me, please.....

Det är inte så att jag hatar henne. Jag är absolut inte avundsjuk på hennes "framgång". Jag bara äcklas en smula och ogillar hela hennes uppenbarelse rätt mycket. Hon verkar inte ha någon själ..

Kommentarer
Postat av: Johan 3

Där har du helt rätt. Sofie Fahrman hör till samma släkte.

2007-11-14 @ 18:00:22
Postat av: Gaygrabben Uppsala

Tacksam för en bög som tar avstånd från ytligheten och
märkessnobbismen. Läs Ebbas blogg så förstärks bilden av henne som ännu en nobody som lyckas ta plats. Hon har inget att säga. Inget bett, inget personligt. Gillar din blogg, Magstar.

2007-11-14 @ 18:09:29
Postat av: Moa

Sanna mina ord. Själlös är korrekt i det här fallet. Tack./Moa

2007-11-14 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0