Ska man vara fin får man lida pin

I och för sej krävs det mer än vad en tandläkare kan åstadkomma för att jag ska bli fin, men ändå..
Jag fortsätter mitt garnityrfixande.. Snart är det bara en blekning kvar så är jag lika fixad som Carola inför schlagerfinalen i Grekland för nåt år sen.. Men jag har inte bokat nån sån (tandblekning alltså) och avser inte göra det.. Kan med besked lova att några julklappspengar inte kommer att finnas..
F.ö så är det fortfarande lite fakirkänsla att mer eller mindre kliva upp ur sängen för att sedan lägga sej i tandläkarstolen..

Somnade ovaggad även igår, men lite senare.. Låg och väntade på ett Tv-program jag ville se, lyckades hålla mej vaken, men precis när det jag väntat på började så somnade jag.. Grrr..

Well babes.. A new day i waiting... Let´s rule..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0