Snö, lugn, kebab och Gnatt

Dags att avrunda söndagsbloggandet..
Det är värsta julkortsvyn från mitt vardagsrumsfönster.. Många och stora flingor faller.. Ena tanken är "mysigt, ljust, vackert, jul", andra tanken är "satan, måste sopa bilen utan sop imorgonbitti"..

Utöver den starka tankeverksamheten apropå snö så har det varit en löjligt lugn och händelselös dag.. Hasade runt i morronrock för att emellanåt halka ner i sängen fram till 4 på e.m.. Lyckades kränga på mej kläder och åkte på "kafferep" hos goda vänner en bit norr om stan.. Väl hemkommen beställde jag en kebab för att bekräfta den softande slöheten som permanentat sej som en aura runt hela min lekamen.. Det var inte ens gott..

Imorron väntar en ny vecka med massor av åtaganden.. Lite naivt tror jag varje söndag att "det här blir sista stressveckan", men så blir det inte.. Måste lära mej att tacka nej..
Ska förresten titta på en ny plasma-tv också.. Inget som jag egentligen behöver byta, men av nån anledning så brinner plånboken........

F.ö så önskar jag Er, som vanligt, den skönhetssömn ni såväl behöver..
G´natt
medmänniskor och övriga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0