The battle rages on

Det sista (?) tecknet på att jag är officiellt störd har visat sig. Jag sitter hemma och tittar på en miljödebatt på Svt 24. Och jag tycker om det. Ganska så jättemycket, faktiskt.. Konstigt ? Jag vet.. Det finns något både rogivande och spännande med detta extremt torra tråk.
Faktum är att själva monotonin är en av de saker som gör det hela intressant. Man sitter inte och biter på naglarna, utan istället följer man dom olika talarna på ett ganska lugnt sätt, Ibland slumrar jag till ett tag, men verkar inte missa nåt. När det blixtrar till, vilket det gör ibland då blir det intressant, som tabasco på pizzan. I like it.

Mina egna åsikter är i sammanhanget inaktiverade.. Jag bara glor lite lagom avslappnat, avslaget.. Märkligt, men jag och njuter framför Tv´n.
Nu bryter jag mitt deltagande för en kopp te. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0