392

Om bara åtta (8) inlägg är det dax för "400-inläggsjubileum".. Jag hoppas innerligt att dagsformen är bättre då än nu. När det ska jubileras kan man ju inte vara bakis redan innan själva firandet börjat.. Fördelen med en "inläggsfest" är ju att jag själv kan styra när serpentinerna ska kastas, marshallerna tändas och champagnekorkarna skjutas.. Om jag "ligger i" kan jag fira redan vid lunch, men om jag istället "saggar" så kan det bli imorgon eller på lördag eller...

"Den som lever får se" brukar det heta, och det får gälla även den här gången.. Trots "hangover" hänger jag nog med ett par timmar till.. F.ö hoppas jag er torsdag blir en vacker dag...

Ps. Hur firar man ett "inläggsjubileum" ? Tips mottages tacksamt..

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Bira och snus ;)

2007-10-25 @ 08:43:53
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Hype

Träskodans och lappskojs !!

2007-10-25 @ 10:32:04
Postat av: Aron

Laptop i soffan. chipsskålen bredvid. en flarra rött på bordet. Bilar på tv:n.

ps ta en majonäsmacka innan du somnar lätt vinpåverkad i soffan.

2007-10-25 @ 11:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0