Blablablabla.... Lördag..

Egentligen är min bloggaktivitet, eller hela jag, ganska inaktiv.. Än så länge.. Har liksom på egen hand "bullat upp" inför mitt 400:e inlägg som troligen kommer att passera lika obemärkt som alla andra.. Tyder det inte på ett ganska innehållslöst liv när man bygger upp förväntningar inför ingenting ?? Joo.. Jaha.. Ska jag behöva oroa mej för det nu också..??

Well.. Men varför göra nåt av inget ?? Varför göra en höna av en fjäder ?? I grund och botten så är detta ingenting som oroar mej, bryr mej knappt.. Men om ni tittar noga har det blivit ett helt inlägg och det förra inlägget är därmed pasé och jag kan förkunna att det är LÖRDAG.. Det var väl ungefär allt.. Puss på er..

Ps. Detta är inlägg 398.. Snart åker champagnen fram.. Trots allt... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0