blasé och uttråkad..

Är trött, väldigt trött. Inte av sömnbrist utan av brist på sånt som tillför roliga energier.. Egentligen är jag kanske mer uttråkad, blasé, bored, less, utschasad...  Med "roliga energier" tänker jag ex på fester, kamrater jag gillar och gillat, små överraskningar, samtal som inte är ytliga m.m... Just nu återfinns det ett minimum av "den varan" i min vardag och mitt liv.. Inte ens på jobbet, mitt livselixir, är det särskilt skoj. Har fått ett gäng nya arbetsuppgifter som känns måttligt roliga. Funderar allvarligt på att göra nån sorts "förflyttning".. Varför stanna i en stad där jag bor, men vantrivs i och inte har nån att umgås med. Varför nöja sej med att bara ha hyfsat bra på jobbet, då jobbet för mej är så sjukt stor del själva tillvaron ? Svara då !! Hjälp mej i hjärnans virrvarr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0