Det var då för väl..

Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag haft mens.. Jag har ju mina små utbrott av alltför snabba reaktioner, mitt humör som rör sej i samma tempo som en käke tuggandes ett Stimorol.. Så är det typ alltid, men senaste veckan har det varit lite väl labilt. Förmodar, och ursäktar, mej med att jag haft feber och trots (el tack vare) det sovit illa och lite.. Såväl vänner som bekanta, familj och arbetskamrater har fått vara med i den adrenalinstinna känslodans jag bjudit upp till.. Men nu är det stopp !!

För första gången på ett par veckor känner jag mej "på uppåtgående", det gör det mesta lite enklare. När det oväntat ramlade ner en avi med en skopa pengar i brevlådan blev det ännu lite bättre.. Ber ödmjukt om ursäkt om jag sårat eller klivit någon på tårna under den senaste tiden.. Men jag tror det är ganska lugnt...

Jag har f.ö fortfarande inte kopplat in nån av dom nya datorerna.. Jag sitter helt sonika här och knappar på "gamm-aset". Imorgon hoppas jag på support från en kamrat som kan, som det heter, "reda ut begreppen"..

Apropå imorgon ska jag träffa min chef på "tu man hand". Inte så att vi ska smyga in på ett hotell och vänslas, vi ska dryfta "verksamhetsplaner".. Hur kul låter det ?? Helt ärligt kan inte jag svara på den frågan, trots att det är jag som bett om mötet. Jag har det man kan kalla för såväl en plan som strategi, får se hur långt det räcker.. Nu är det dax att klappa ihop bloggstolen för idag. Jag önskar er alla den skönhetssömn ni såväl behöver. Själv både kan och ska jag vara vaken.. G´natt..

PS. 3 veckor utan nikotin idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0