FRANK Elliot Moltas

Sjuttsingen (gammalt kraftuttryck) vilken jädrans (typ mild svordom utan Guds vrede som följd) eftermiddag det blev.. Så här livligt har det inte varit sen mormor blev senil och fick chokladbitar utan löständerna insatta..

Efter allt tjatande om ärtbullar, pannsoppa och kanelkaka (eller hur det nu var..) så känns det nästan skamligt att erkänna att jag glömde bort "det stora" med den här dagen, det som inträder just detta datum varje år..

När vissheten väl hade landat i mitt medvetande skedde allt fort.. Jag tryckte gasen i botten, rattade bilen snyggt genom två rondeller och körde nästan över tre fotgängare innan jag landade vid den butik dit jag varit på väg...
Inhandlade helt utan tvekan tre stycken presenter.. Väl hemma låg HAN där och väntade..........

image40

FRANK Elliot Moltas har namnsdag idag...  Det ni !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0