Fredag !!

Vaknade före väckarklockan.. Det var inte den mesta och bästa nattsömnen jag preseterat som gjorde sej gällande inatt.. Det var inte heller den där vacka höstmorgonen, som jag fått tidigare i veckan, som mötte min skumma blick..
Men va faan.. Jag kan väl inte lyckas varje gång.. Det känns trots allt bra !!!

Hade en "funderarnatt", tänkte på massor med saker.. Det var jobb, mera jobb, pengar, vänner, f.d vänner, ett exx i knipa, en resa, helgen, ännu en kompis vars njurar knappt funkar... Det liksom bara snurrar, inga lösningar som uppenbarar sej, hopplöshet blandar sej med frågeställningar om hur saker blivit som dom blivit, men också hopp.. Känns skönt att vara "igång", att "sätta på" dagen.. Nu ska jag ta itu med ALLT... Försöker... Bra dag idag !!

Kommentarer
Postat av: YoHaN

Kan vi inte träffas? Jag saknar dej.

2007-10-05 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0