Givmild Vinnare

Äntligen FREDAG ! Jag vet inte säkert varför jag kanske låter munter, men va faan.. Det ÄR fredag, veckans bästa dag enligt en rad med undersökningar..

Gårdagen var en ganska "vanlig" dag sånär som på att jag blev en vinnare.. Jag deltog häromveckan i en kunskapstävling på nätet. Vid hemkomsten från jobbet igår kunde jag konstatera att jag fått ett mail med budskapet: "GRATTIS !! Du har vunnit !! Du och en vän är välkommen till Café Opera ikväll !! Ditt namn finns på gästlistan.."

Jamen jättekul !! Spännande.. NOT !! Om man som jag bor i den lilla skitstan 40 mil från Hufvudstaden så vill man gärna ha besked om den här typen av belöningar lite tidigare. 5 timmar räcker inte då mitt privata jetplan är på service..

Hann, hursomhelst, inte bli särskilt besviken.. Ringde min kompis Petter som glatt, tillsammans med Lars, skulle bevista föreställningen och låtsas vara jag.. Hur dom lyckades med denna inte helt lätta uppgift förtäljer inte historien.
Jag kan iaf konstatera (liite surt) att "landet" ofta glöms till förmån för "storstan", men att det f.ö (lite mera glatt) är helt ok att på en och samma dag både kunna kalla sej vinnare OCH givmild..

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du har alltid varit en bra människa som tänker på andra har jag förstått. Fin kille ! Ses snart.

2007-10-19 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0