Har du hört den förut ??

Har ni haft råttor eller möss hemma nångång ?? Inte i bur utan sådär i "verkligheten" ?? Jag har råkat ut för det ett antal gånger. Nånstans så finns det en känsla av att har man råttor eller möss i hemmet så har man också skitigt, dvs ostädat och smutsigt.. Så har det inte varit, och är inte, hemma hos mej !! Jag är en relativt pedantisk farbror.. Djuriska besök ha ändå skett...

För nån vecka sen inträffade en "annan grej".. Jag tycker på nåt konstigt svenskt (?) sätt att det faller under samma känsla.. Det som inträffade "försvann", och föll i glömska, tills inatt..
Jag vaknade vid 4 och kände hur ett av mina behov (det lilla) behövde åtgärdas. Jag klev upp och märkte att nåt inte var som det skulle. Identifierade, trots den sömndruckna attityden, en form av Tinnitus.. Det pep i vänster öra och hörseln var/är begränsad.. Jag skulle med mina tidigare redovisade hypokondriska drag snabbt kunna plantera en tumör nånstans i skallen, men väljer den här gången att hellre tro på en VAXPROPP..

Det är här och nu den där "råttkänslan" infinner sej.. Likväl som råttor i köket är ett tecken på smuts, likväl är vaxpropp ett tecken på bristande hygien.. Det ÄR inte så, jag vet.. Men ändå...  Hur funkar och använder man Revaxör ?? Ring inte, maila/messa.. Jag hör nämligen inget.. Å andra sidan har jag ju hört det mesta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0