Jag är vad jag äter..

Nu är det LÖRDAG !! Jag försöker skriva entusiastiskt och euforiskt för att, framförallt, driva mej själv framåt, suga in att det är helg, och kanske göra nåt av det..
Jag började dagen på mitt allra nyttigaste humör. Spatserade från sovrummet, via vardagsrummet, till köket. Satte på tevatten och öppnade skafferiet.. Min avsikt var förståss att hitta nån form av bröd att inta tillsammans med nyss nämnda te.. Istället fångade min blick skålen med ostbågar, "dagen-efter-sega-ostbågar".. MUMS !!

image43 Jag har en svaghet i förhållande till sega ostbågar.. Tog en, tog två, tog tre, tog en hel jävla näve, tog ut hela skålen (!!) och struntade i mjukt bröd. Ostbågar & te.. Knappast en Anna Skipper-frukost, men en fullgod Magstar-frukost och lagom lättjefull start på dagen. Nu väntar den spännande fortsättningen. Funderar på A-fil med jordnötsringar till lunch.... To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0