Klockan är: 11, 12..hrrmm.. Det är SÖNDAG !!

"På våren ställer man FRAM trädgårdsmöbeln, på hösten ställer man TILLBAKA den"...

Med denna enkla lilla ramsa (?) så ska det vara enkelt att komma ihåg åt vilket håll man ska flytta visarna på klockan när det det blir normaltid eller vintertid, eller är det sommartiden som är normaltid ?? Ja ja.. Skit i det.... Vad är egentligen normalt förresten ?? Jag vet inte och jag minns inte..

Jag fixar inte ens den där enfaldiga ramsan.. "På våren tar man UT, på hösten tar man IN...."... Gaaah.. Hur faan var det.. "På våren ställer man TILLBAKA möblerna på altanen, på hösten ställer man UNDAN dom"..
Satan !! Jag har inte ens nån jävla trädgårdsmöbel, ännu mindre nån altan..

M a o: KAOS !! Datorns klocka visar 11.45, väckarklockan visar 12.45, armbandsuret 13.45.....

Med tanke på vädret (värsta höststormen) så spelar det ingen större roll.. Ska ut med hunden och sedan hyra film och bara grotta ner mej i soffan...
By the way: Filmtips mottages tacksamt !!

Kommentarer
Postat av: Leffe

Se "The Perfect Gardener".Svinbra film.

2007-10-28 @ 11:56:29
Postat av: Lollo

Hej Magstar. Jag såg filmen Mr Brooks igår. Sevärd !

2007-10-28 @ 11:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0