Lilla julafton !!

Det är skönt att ha ursäkter ibland.. När man ex känner att det tryter med idéer på vad man ska plita ner på en blogg, DÅ är en ursäkt eller två riktigt behändiga att ha...

Min ursäkt för att inte uppdatera så frekvent idag är kort & gott att jag inte haft nån dator, eller snarare så har jag inte haft nån uppkoppling.. Efter ett års stökande med det trådlösa nätverket så förbarmade sej kamraten Lars och kom med hela sin kasse full med kunskaper och fixade till både nät och funktion för dom nya datorerna.. Det känns lite som "lilla julafton".. Jag ligger i sängen och skriver.. Vi har med andra m a o kommit varandra ytterligare ett steg närmare. Ni är med mej i sängen !! Men var lugn.. Jag har kalsongerna på.. Än så länge.. God natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0