Lite putt...

Jag började verkligen tro mej själv.. Trots alla års bekantskap med mej själv och borde veta bättre, så gjorde jag inte det.. Jag har, som jag förvånande nog inte tjatat om på ett tag, slutat (tagit paus?) med såväl snus som cigaretter. Det är 7 veckor sen jag nikotinspäckade mej senast.. Duktig ponke..

Det var med det utgångsläget som jag trodde mej kunna fortsätta "den positiva trenden". I trenden ingick det bl.a en nystart på gymmet, en mer sparsam vardagsrelation till jästa druvdrycker samt en uppgradering av menyn.. Men i helvete heller...

Som sagt.. Fortfarande nikotinfri, men på samtliga andra arenor är det både borta- och hemmaförluster... Men vafaan.. Inte ens Stefan Holm hoppar 2.35 varenda gång... Men lite besviken på mej själv är jag allt, men bara lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0