Mage eller rygg ??

Snart är det dax att avrunda dagen.. Likväl som jag vaknade med njutning av sol och vackra gula höstlöv, likväl ska jag somna (nåväl.. lägga mej iaf..) lite lätt belyst genom samma fönster av höstmörkrets stjärnbeströdda himmel och stadens neon... (Såå jävla vackert...)

Oroar mej som vanligt för nattens sömn, av många orsaker.. Mest för att både somna och vakna ensam.. Men det finns annat som också oroar, men ikväll fick jag ett diagram som lugnar mej.. lite.. Det ser allt bättre ut, färre drabbas.. Det gäller bara att lägga sej "rätt"....

image41

Det är lite otydligt, men det handlar om minskningen av "plötslig spädbarnsdöd".. Allt färre bäbisar är det som dör av åkomman ifråga, men trots det... Enär jag vid en skärmytsling häromdagen kallades "jättebaby" så lystrade förståss mitt hypokondriska alterego och som komplement till mina andra sjukdomar infogades den plötsliga spädbarnsdöden... Jag önskar er en god natts sömn och hoppas kunna ge mej själv detsamma.. Om inte: det var kul att råkas... Jag citerar avslutningsvis den intellektuelle giganten Christer Björkman: "Imorgon är en annan dag"...

Kommentarer
Postat av: Starbuck

God natt Magstar och Tack för ännu en underhållande dag. Kram

2007-10-04 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0