Nä Nuu..

Nu vänder vi på kuttingen.. Inte går det att ramla omkring och vara butter ? Jag menar bara: Kolla på rubriken till förra inlägget.. Ujuj.. Pencillin och cortison, fetma och blekhet, sömnbrist och baksmälla.. Jag säger som vi sa "förr i världen": "Tänk på barnen i Biafra". På den tiden var det där dom svalt allra mest i världen. Strofen ifråga hade ungefär betydelsen "Var nöjd din bortskämde illbatting, hur dåligt du än har det så har du det skiiitbra"..

image30

Med andra ord: Man har det inte värre än man gör sej.. Det är mitt ansvar att jag har det bra och trivs, det hänger på mej om det ska hända nåt. WOW !! Känner ni hur den konstruerade, nästan fjantigt klämkäcka, entusiasmen sakta omvandlas till "äkta vara" och hur det börjar killa, ungefär som en pollenallergi i näsan i maj, i hela kroppen.. Nu börjar förvandlingen !! Tjohoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0