Okul..

Det är faktiskt lite jobbigt att vara inkompetent, att vara beroende av andra människor.. Som jag berättat tidigare så köpte jag två nya datorer förra veckan. Men vad skriver jag på i denna stund ?? Jo, den gamla skitdatorn..
Min inkompetens på området datorer gör att jag av ren rädsla för att "stöka till det" med uppkopplingar, nätverk osv  helt sonika låter bli att göra nåt innan jag fått assistans..

Jag har två stycken "assistenter" på området.. INGEN av dom har varit tillgänglig under helgen. Jag har likt en orolig pappa utanför en förlossningsavdelning vankat runt och liksom väntat.. På sätt och vis har ju "barnet" redan förlösts, dvs datorn redan kommit, den ligger där och jag tittar ömt på den, smeker dess tangenter, och hoppas att vi gemensamt snart ska ge oss ut över världen, surfandes på etervågorna i cybespace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0