Cancer, tumör, herpes = Livet

Jag har hudcancer idag också.. Trots mina hypokondriska drag så börjar jag tro att den här gången är det inte inbillning. Jag avfärdade dock tumören i framloben (som kommit under natten), räknade på ett enkelt, icke hypokondriskt, sätt ut att det var orsakat av diverse alkoholrelaterade drycker.. En s.k "återställare" löste (upp) "dagen-efter-tumören"..

Mera sjukdom: Min numer nästan utläkta "herpes", som jag svårligen kan acceptera, har vunnit nån sorts "laga kraft" eller kanske "rätt till liv".. Läste på en annan blogg följande:  "XXX sa på fullt allvar att "den som inte har herpes har stora sociala problem". Han menar att alla borde ha det, för att det ska tyda på att man "lever"..

Om detta (ovanstående) är en sanning (?) så fick jag iaf bekräftat att jag lever och det jag brukar hävda apropå min sociala färdighet, men jag vet inte om det var via en Herpes jag ville ha bekräftelsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0