De e en sån dag idag

Hur faan kan man ha en bad hairday med en hårlängd på under 2 cm ??  Jag bara undrar och blir lite förbannad.. Idag ser jag faan jävligare ut än vanligt.. Söndag, ovårdad, lite cortisonsvullen, orakad, halvbakis osv osv.. Skitlistan på mitt yttre kan göras både lång och längre idag.. Trots det så var jag tvungen att åka och handla.. Åkte på affären som jag trodde att ingen skulle känna igen mej på, den som ligger typ 1,5 mil hemifrån (den närmaste ligger 200 m fr ytterdörren).. Men i helvete heller, det första jag möter är 2 "bekantingar" som liksom synar mej uppifrån och ner utan att kommentera, dom bara ler inställsamt och men jag ser deras dömande blickar.. Jag "hejar" och "tjenar" sådär käckt som man kan göra för att på nåt vis dölja sanningen.. Lyckas inget vidare...

Jag ÄR sunkig idag.. Smyger snabbt genom butiken och handlar det jag ska och försöker tänka på dom som är sunkiga varje dag, men inte bryr sej.. Det är lyckliga människor...

Kommentarer
Postat av: Joakim

Har vi inte alla sådana dagar. Ofta på söndagar tror jag.

2007-09-30 @ 21:58:24
Postat av: Gnällspiken

Vi sitter i samma sunkiga båt Magstar. Som alltid./F

2007-09-30 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0