Demensen rules

Förutom mitt allmäntillstånd (som är trött, förkyld och sunkig, men glad) så börjar jag bli lite dement. I bilen på väg till jobbet så slog det mej att jag inte betalt en endaste räkning. I våras hände samma sak. Runt den 15:e (tror det var i april) så började påminnelserna ramla in, jag fattade ingenting, men insåg efter en titt på såväl saldot på kontot, som i mappen med räkningar, att jag glömt (läs: förträngt) göra "mina plikter" gentemot fordringsägarna..

Just nu funderar jag på vad jag ska göra.. Ska jag betala räkningarna snarast, eller ska jag njuta av att saldot på kontot som ser väldigt inbjudande ut ?? Jag väger för och emot, det känns som "emot" kommer att segra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0