En frusen själ

Under min tid som fastighetsägare, dvs då jag bodde i hus, så frös jag ibland.. Men när jag frös så var det oftast ett val, eller lathet. Ville jag bli varm så tände jag en brasa eller bara vred på termostaten så var problemet avhjälpt. Så är det inte nu.. JAG FRYSER !! Min hyresvärd har nog bestämt sej för att han sätter på värmen på ett bestämt datum, oavsett hur kallt det är ute.. Nu ÄR det kallt ute OCH inne...

Den lätt bedagade stil som jag beskrev i ett tidigare inlägg är nu under bearbetning. Jag har duschat, står i avsikt att raka mej (både här och där), borsta tänderna, ta på mej rena kläder osv.. Med den förvisningen (om min frusna fräschhet) så vill jag härmed göra en efterlysning: FINNS DET NÅGON AV MANSKÖN SOM KAN TÄNKA SEJ ATT DELA SÄNG MED MEJ, VÄRMA MIN FRUSNA SJÄL OCH GÖRA DET LITE TREVLIGT FÖR MEJ. DET HELA SKER HELT UTAN FÖRPLIKTELSER ELLER MED TANKE PÅ NÅN FÖRLÄNGNING, DVS EN TILLFÄLLIG VÄLGÖRANDE VERKSAMHET I ALL ENKELHET ?? Svar mottages tacksamt. Min kväll är ett blankt kort, en väntan på värme.. / "Desperato in coldness"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0