En släng av sjuka..

Jag är en hypokondriker.. Är jag inte en hypokondriker så är jag svårt sjuk.. Idag har jag hudcancer, malignt melanom. Det började igår, hela huden på ett ställe på ryggen kändes liksom ömt.. Det har avtagit lite, men det är fortfarande hudcancer. I tron (förhoppningen?) om att nån skulle ta mej ur villfarelsen så snackade jag med Johan.. Istället för att lugna mej sa han: "Jag har också hudcancer. Ska vi gå på undersökning tillsammans ?" Satans jävla pisskit !! Det var väl inte det jag ville höra, men om det nu är en släng av cancer så kan det väl vara trevligt med lite sällskap.. Pratade med mamma istället. Hon ringde vid lunch och frågade hur jag mådde. Jag svarade odramatiskt (?): "Jag har hudcancer, annars är det bra". Hon verkade inte bry sej nämnvärt och frågade kallt om jag verkligen hade tittat mej i spegeln och sett nåt fult märke på ryggen Jag informerade henne om att mina ögon sitter på framsidan av huvudet och därför kan jag inte se på ryggen...

Hon skulle bara veta att jag dessutom har kamikaze-herpes, kondylom, alkoholism, hudsvamp, 2-3 andra cancerformer, pungsvett, sociofobi, ångest och en vårta på handen.. Då skulle hon säkert varit lite mer moderligt omhändertagande.. F.ö förstår jag inte varför jag har det på ryggen då jag 94,3 % av tiden jag solat fokuserat på framsidan.. Jag fattar ingenting.. Om jag inte dör snart så återkommer jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0