Fredag igen...

Jag beklagar mej igen för det ringa bloggandet..
Har varit (är) på reportageresa i 3 dagar, sovit ungefär lika många timmar per natt, dsv tutti 9 timmar på 3 nätter och är på väg in i medvetslöshetens land. Tyvärr så finns inte utrymme för den sortens utflykter... För vare sej jag vill det eller ej så är det fredag !!! Imorgon lördag åker jag hem, och ikväll ska jag och Johan äta en god middag, dricka vin och ha det really nice.. Om jag inte svimmar av utmattning vill säga...

Jag ska försöka återkomma till min reportageresa där jag besökt människor i olika yrkeskategorier.. Men kan kort säga att det är lite av ett privilegie att få insikt i andra personers val av arbete, att se vad andra prioriterar, att ur det perspektivet lättare se sina egna val, vad man har eller inte har osv... Inser att jag har det nog bättre än jag ibland tror..

Önskar eder alla en fröjdefull jul.. Hrrmm.. Menar fredagskväll.. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0