Frozen feelings

Idag sa jag upp bekantskapen med en person som kommit mej ganska nära.. För nära.. När någon får min isbarriär att börja smälta lite grann, då är det bäst att koppla på frysmaskinen igen.. Säkrast så... Distans är ett ledord..
Vis av erfarenhet släpper jag inte folk in på livet hur som helst.. Under en period i mitt liv gjorde jag det, trodde naivt att vissa personer tyckte om och respekterade mej, var mina vänner. Det visade sej vara nåt helt annat.. Från min sida var det inte det. It will never happen again...

Kommentarer
Postat av: S

Jag har hört "dom" prata om dej. Håll dej borta. Gillar dej och du vet vem jag är.

2007-09-19 @ 20:40:53
Postat av: Monkan

Låter ju jävligt surt. Människor suger ibland. Du skriver bra. Kram

2007-09-19 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0