Hårigt, pubertalt (?) elände..

Innan jag fyllde 30 var jag slät som en barnrumpa..
Efter 30 började jag få hår på magen och bröstet.. Det blev som en andra pubertet...

Häromåret så kom den 3:e...
Nu var det axlarnas tur.. Hur småläbbigt är det inte att få hår på axlarna, och hur svårt är det inte att raka sej där när man är vig som en oljetanker ?

Nu har pubertet nr.4 gjort entré !!  Ordet "Välkommen" känns förmätet.....
Den här gången är det näsborrarna och öronen som börjar bli anfrätta av diverse strån..

Varför växer inte min nya päls ex på framsidan av låren, där det hade varit enkelt att avlägsna den ?
Varför växer det hår överhuvudtaget ?
Ska jag vaxa axlarna ?

Nu ska jag raka vägen hem.....


Kommentarer
Postat av: Peppe

Hahaha. Jävligt bekant det där..

2007-09-19 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0