Huhuhuu.. Hur ska det gå ?

Jag är mej inte alls lik.. Till det yttre är jag nog det (tyvärr), sånär som på en liten finne som helt plötsligt byggt bo på ena ögonbrynet. Men annars är jag mej inte alls lik, typ inombords.. Bl.a är det det där korkade "sluta nikotina-beslutet" som satt käppar i hjulet.. Jag försöker som bäst förbereda mej inför torsdag och fredag (seminarium). Det ska packas kläder och det ska "läsas på".. Men jag känner mej bara splittrad, okoncentrerad, trött och fylld med nån sorts energi som jag inte kan peta in på rätt ställe, den bara fladdrar omkring.. Det ska bli mej en glädje att se vart allt tar vägen..

Mitt i alltihopa, mitt psykiska kaos mixat med kläder och papper, så ringer i nämnd ordning: Johan (som vill "prata"), pappa (som vill berätta om sin resa till Turkiet), Markus (som vill att jag ska hänga med på en fest), mamma (som vill låna en tidning), Jerker (som vill "snacka igenom" seminariet)..... Avfärdar samtliga ganska konkret, men lovar höra av mej.. Men inte när...

En kvällspromenad med hunden och sedan ett glas vin gör kvällen fin... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0