Inatt jag drömde

Är det nån som kan det där med drömtydning ??  Jag drömmer ganska ofta knasiga drömmar. Drömmer om perifiera personer som jag kanske träffade för 20 år sen och som aldrig haft en roll i mitt liv. Jag blandar ihop miljöer, hus och platser i en salig blandning.. Ofta roar det mej.. Jag har en dröm som skrämmer mej. Jag tror det kan handla om en biprodukt från förra månadens tanddragning. Drömmen består i att mitt tandkött blir grått och svampigt och att tänderna bara viker sej när jag biter i nåt..Brr.. Betyder verkligen drömmar nåt speciellt ???

Inatt drömde jag att jag hade på mej ett par gamla kalsonger (typ briefs).. Det var hål både fram och bak.. Av den anledningen så hängde "grejen" ut där fram och "skåran" sågs därbak.. Av nån anledning som jag inte heller förstår så gick jag runt ungefär som vanligt, bland folk.. INGEN SA NÅT !!  Vaknade av att jag, i drömmen, mötte min kompis Mario som började skratta.. Såhär efteråt så undrar jag varför ingen sa nåt under min förnedringsvandring, men också varför Mario skrattade.. Är iaf glad åt att det bara var en dröm. Jag försöker övertyga mej om att den inte betyder nåt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0