Inte bjuden

Jag var inte bjuden. Jag upprörs.. I helgen som var så var det fest i Stockholm. Alla av betydelse som har med Sveriges Radio att göra var bjudna. Alla sommarpratare var där, alla chefer var där och gjorde sej märkvärdiga i sällskap med alla "celebriteter".. Var faan var jag !!?? Jo, jag var ett antal mil norr om slussen, lätt upprörd och frustrerad.. Inte är det SR´s chefer som struntat i sin sommarsemester för att "rycka in" och rädda ekonomin, inte är det dom som hoppar på ett projekt med två dagars varsel, överger familj och vänner dom bästa sommarveckorna. DET ÄR JAG SOM GÖR DET !! Trots det så är jag inte av betydelse.. Det smickrar.. INTE !!

Egentligen är jag bara avundsjuk. Ingen trodde väl nåt annat. Hoppas dom hade kul, men det tror jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0