Jag jobbar..

Att blogga är delvis att vara personlig. Det blir ju lite roligare då.. Jag ÄR personlig, men jag ger er inte hela mitt liv. Å andra sidan: Skulle jag ger er hela mitt liv skulle ni ändå inte förstå. Jag gör det ju inte själv...

Det jag förstår är att intressen är viktigt.. Oavsett om det är en hemsida, en kontaktannons, en blogg eller livet i stort så är intressen viktiga.. Det är intressen som för en vidare i livet, som gör att man hittar nya stigar att beträda.. Nu har jag kommit på att jag inte har några egentliga intressen. Det där med "film, litteratur, mat & vin, inredning, musik osv", det ÄR inga intressen, det är ju liksom mer eller mindre allmängiltigt.. Att äga en häst för 100.000 kronor eller att bestiga Mount Everest DET är intressen, dvs sånt man typ drömmer om..

Jag bara jobbar.. Det är mitt intresse.. Mitt jobb är nästan hela mitt liv.. Tragiskt !! När jag kommer hem från jobbet har jag ingen häst som måste frihoppas, ryktas eller skos. Jag har inga klätterrep eller annan bergsbestigarutrustning som måste ses över.. Jag bara går hem för att kunna kliva upp igen och åka på jobbet. Intresserar mej möjligtvis på ett glas vin.

Är detta verkligen en grogrund för en blogg som ska vara personlig och rolig ?? Vem vill läsa om det ?? Vem har tid ?? Jag vet inte, men det kanske kan vara ett intresse för nån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0