Lördag blev söndag

Gårdagskvällen blev inte som jag tänkt, men tror å andra sidan inte att jag tänkt så mycket.. Efter mina irriterade utfall på Tv-programmen så satte jag mej vid datorn för att jobba lite.. Jag har ett program där man med hjälp av kvadratmeteryta och gärna en ritning kan "göra" en lägenhet, dvs om man t.ex ska inreda, måla om osv så kan man testa sina funderingar med hjälp av datorn. programet ifråga har fungerat utmärkt, tills igår... Min plan var att börja planera för Max (bekants bekant) lägenhet som jag ska hjälpa till att göra i ordning. Men tydligen så är gudarna inte mina bästa vänner... Hela skiten kraschade och programmet verkar ha utraderat sej själv från jordens (?) yta..

Istället kunde jag i lugn och ro fundera över en gammal väns förhållningssätt till min person, prata med en nyare vän,  läsa, maila dom där mailen som jag tänkt skriva men inte hunnit/orkat med samt skvala i mej en halv flaska vin.. Avrundade kvällen/natten med en dusch för att sedan sova 3 timmar, vakna av väckaren kl 06.25 och titta på Formel 1 från Japan.. Är det verkligen en frisk människa som skrivit det här ?? Jag börjar tvivla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0