Nu skriver jag lite om dej Emil !!

Min systerson Emil frågar varför jag aldrig nämner honom på min blogg.. Jag visste inte ens att han läser den.. Anledningen till att jag inte gör det (nämner honom) är att vissa personer har jag helt lämnat utanför bloggandet. Andra förekommer ofta... Nu tänkte jag prata om Emil.. Nämna honom en gång för alla... Han är den i släkten som har fått typ "allt".. Han har fått den sociala färdigheten som återfinns på flera håll i släkten, han är rolig, verbal och han har dessutom fått en smart skalle, vilket är ett arv från hans mor, dvs min fantastiska syster.. Just nu är han kär, tror han t o m är väldigt kär.. I Malin. Hon kommer från Jämtland, men det kan hon ju inte rå för...

Jag älskar Emil och hans bror Petter gränslöst.. Bägge två är sjukt musikaliskt begåvade, men det har iofs inget med mina känslor att göra, men jag är stolt över dom..
Hör du det Emil ?? Jag är stolt över dej !!!
Så nu kan du hålla käften om att jag inte nämnt dej på min blogg !! Ok ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0