Också en sanning..

Visst är det genant, nästan lite pinsamt, att blotta sej för mycket ?? Jag menar inte sådär i en park med lång rock och visa snorren, jag menar lite mer sådär som jag ska göra nu, dvs visa upp min sociala misär inför öppen ridå.. Det är lördag och vad ska jag göra för jättekul skojsighet ikväll ?? Blir det lika muntert som igår ?? Jajamensan !! .. och vad gjorde jag då igår, fredagkväll ??? INTE ETT SKIT !!

Egentligen är det inte så "misärigt" som det låter, det är typ självvalt (är lite halvsjuklig), men även om jag velat göra nåt skoj så hade utbudet varit lika med "noll".. DET är lite misär.. Men så kan det ju faktiskt vara.. Nu är det färdigblottat !!
Ha en trevlig kväll !! Gutår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0