77

Jag skriver mest för min egen skull. "I brist på annat" skulle man kunna säga. Men visst är det kul när någon läser och ännu mera kul när någon lämnar en kommentar.
Igår, dvs dagen för min "comeback", hade jag 77 besökare. En bra siffra. Jag är nöjd.
När jag sedan ser att Ebba Von Sydow har 83000 läsare så känns det lite ynkligt med "77".
När jag läser hennes blogg så kan jag dock inte låta bli att hoppas att "mina" läsare är lite mer exklusiva och tänkande. För särskilt mycket tänkande levererar hon inte, Ebba.
Det kanske inte är så mycket för tanken hos mej heller, men i självgodhetens namn så inbillar jag mej det...

Nu inbillar jag mej att jag ska jobba, sen åka hem.
Tjing Tjing! (Min kamrat Marika brukar säga så)

Kommentarer
Postat av: Peder Fredriksson

77 är en ganska bra siffra. Jag har sällan så många på min. Du skriver bra. Hälsn. Peder

2008-04-22 @ 17:51:12
Postat av: Anonym

tjaaa. jag är en av dom. så då vet du det./Mattis

2008-04-22 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0